second day internship - Reisverslag uit Peterborough, Verenigd Koninkrijk van niels venrooij - WaarBenJij.nu second day internship - Reisverslag uit Peterborough, Verenigd Koninkrijk van niels venrooij - WaarBenJij.nu

second day internship

Door: niels van venrooij

Blijf op de hoogte en volg niels

25 April 2014 | Verenigd Koninkrijk, Peterborough

Ik spreek steeds beter engels, het is soms zelfs moeilijk om terug te schakelen naar Nederlands. Vandaag zijn we met mensen van het werk naar de camperbeurs gegaan, we hebben eigenlijk vrijwel de hele dag besteed aan het opzetten van de stand. Morge is een grote dag, ik moet gaan proberen om campees te verkopen. Wens me succes als je dit leest.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Peterborough

niels

Het profiel wordt gebruikt voor mijn EIO activiteit.

Actief sinds 19 Maart 2014
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 2609

Voorgaande reizen:

19 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: