vierde dag stage - Reisverslag uit Peterborough, Verenigd Koninkrijk van niels venrooij - WaarBenJij.nu vierde dag stage - Reisverslag uit Peterborough, Verenigd Koninkrijk van niels venrooij - WaarBenJij.nu

vierde dag stage

Door: niels van venrooij

Blijf op de hoogte en volg niels

27 April 2014 | Verenigd Koninkrijk, Peterborough

Gisterenavond deed de internetverbinding het niet om bepaalde redenen.
Het was best een leuke dag gisteren, ik heb zoveel proberen te verkopen dat er aan het eind van de dag geen puf meer in zat:-)
Ik hoop dat ik vandaag meer verkoop.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Peterborough

niels

Het profiel wordt gebruikt voor mijn EIO activiteit.

Actief sinds 19 Maart 2014
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 2611

Voorgaande reizen:

19 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: