eerste dag engeland - Reisverslag uit Shrewsbury, Verenigd Koninkrijk van niels venrooij - WaarBenJij.nu eerste dag engeland - Reisverslag uit Shrewsbury, Verenigd Koninkrijk van niels venrooij - WaarBenJij.nu

eerste dag engeland

Door: niels van venrooij

Blijf op de hoogte en volg niels

22 April 2014 | Verenigd Koninkrijk, Shrewsbury

ik heb genoeg gehad voor vandaag. Ik had net een goed stuk afgerond in dit slechte programma en op deze irritante tablet en hij wiste ze spontaan. Ik geef dus een korte sv van de dag:

Vroeg op > afgezet op schiphol > vlucht genomen naar liverpool > verkeerde bestemming voor trein opgegeven > 5 uur vertraging > aankomst in shrewsbury > aardige mensen > lasagne.

Truste

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Shrewsbury

niels

Het profiel wordt gebruikt voor mijn EIO activiteit.

Actief sinds 19 Maart 2014
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 2629

Voorgaande reizen:

19 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: