eerste dag stage - Reisverslag uit Shrewsbury, Verenigd Koninkrijk van niels venrooij - WaarBenJij.nu eerste dag stage - Reisverslag uit Shrewsbury, Verenigd Koninkrijk van niels venrooij - WaarBenJij.nu

eerste dag stage

Door: niels van venrooij

Blijf op de hoogte en volg niels

23 April 2014 | Verenigd Koninkrijk, Shrewsbury

Vandaag was de eerste dag van mijn stage en ik heb al heel wat gedaan. Ten eerste heb ik kennis gemaakt met de mensen op het werk, het waren allemaal typische engelse mensen (hun accent is soms onverstaanbaar) en tegen het eind van de werkdag kende ik iedereen en vice versa. Wat betreft het werk zelf, ik heb eigenlijk gewoon gedaan wat ik altijd doe, campers repareren.
In de avond ben ik met mijn gastgezin (of gastheer en -vrouw) uit eten gegaan en hebben we formule 1 gekeken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Shrewsbury

niels

Het profiel wordt gebruikt voor mijn EIO activiteit.

Actief sinds 19 Maart 2014
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 2627

Voorgaande reizen:

19 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: